ترانه ی عاشقانه
تنها ترین بهانه زنده موندنم با تو بودن است
سلام دوستان عزیز به وبلاگ خودتون خوش امدید لطفا قبل از خارج شدن از وب نظرتون رو در باره ی وب برای من ثبت کنید و ممنون میشم اگه از ارسال نظر تبلیغاتی خوداری کنید
یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 13:49 ::  نويسنده : طاهر
حتی اگر ابرهای لجباز کنار نروند ، حتیاگر ماه از خواب بیدار نشود و خورشید در افق راه نرود، باز هم آسمان را دوست دارم.حتی اگر یک سیاره ی در منظومه ی شمسی نداشته باشم، حتی اگر یک ستاره همبه من چشمک نزند و نتوانم پرهای جبرییل را لمس کنم ، باز هم آسمان را دوست دارم. صبح تا غروب در ایوانکوچک خانه ام مینشینم و عطر های سر به زیری زل میزنم که از کنار درختان رد میشوند و نام تو را زمزمه میکنند.تا وقتی تلفظ نام تو را از یاد نبرده ام،این دفتر فرسوده پیش رویم گشوده خواهد ماند.تا وقتی باران میبارد ، تا وقتی رود خانه ای در قلبم جاریست به دستان تو میریزد ، تا وقتی شمع ها روی طاقچه ی اتاقم روشن است و پروانه ها ترانه ی عاشقی را بلدند، این دفتر فرسوده را پر از شعرهای ناب خواهم کرد.شعرهایی که با نام تو آغاز میشوند.بگذار به همه ی باغ های جهان سفرکنم و شاخه شاخه گل های سرخ را برایت بچینم.بگذار با تو گل بگویم و عشق بشنوم.بگذار یک باردیگر با تو چای بنوشم و از قاصدکی که فردا خواهد آمد،حرف بزنم.پرستو ها و سهره ها از سر انگشتانم به سمت تو پر بگیرند.بگذار این شاخه خشکیده انجیربا دست های خیس تو شکوفه کنند.چقدر سخت است شاعر خیابان بودن،چگونه این همه درخت این همه برگ سبز عاشق را بسرایم؟چقدر سخت است دنبال کلمات تازه از پنجره ی اتوبوس بیرون را نگاه کردن و در جوی های بی آب به جستوجوی دریا رفتن.چقدر سخت اسن ادمک های بهار را فراموش کردن و پیراهم بهار را پوشیدن. چگونه بدون عینک وخودکار دل تنگم را برایت معنا کنم؟چه کسی مرا به سمت اردیبهشت میبرد و یک پنجره ی کوچک و چند برگ کاغذ سپید به من میدهد؟چه کسی یک لیوان آب خنک چشمه را بهمن تعارف میکند؟ چه کسی با من زیر درخت بید مینشیند و قصه ی لیلی و مجنون را میخواند؟ چه کسی روی زخم های استخوان مرهمی از شبنم و مهتاب میگذارد؟چه نام مرا به درختان نارنج و لیمو خواهد گفت و شعر های نا تمام مرا به پایان خواهد رساند؟

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ashch tanha و آدرس taher9375.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طورv خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 221
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 222
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 24825
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


qwert